FORGOT YOUR DETAILS?

News

Jackon Insulation & Copywriting

Jackon Insulation doet beroep op de skills van Two cents op vlak van Copywriting en Digital Marketing. Two cents zal Jackon Insulation ondersteunen om de content op hun website up-to-date te houden. We zullen bestaande teksten herwerken, maar ook nieuwe, interessante content voorzien voor surfers die meer informatie zoeken via het internet. We houden rekening

Tagged under: ,

Vakantiesalon & PR

Two cents bezoekt het Vakantiesalon! Fisa heeft ons opnieuw gekozen om de PR uit te werken voor een van haar topbeurzen. Deze keer in het kader van het Vakantiesalon, van 7 tot en met 10 februari 2019. We zullen alles uit de kast halen om nog meer bezoekers naar het Vakantiesalon te trekken; zowel redactionele

Tagged under: ,
Two cents heeft het licht gezien! Vanaf november vertrouwt Kreon, toonaangevende verlichtingsproducent, haar persrelaties toe aan Two cents. We zullen de media-aankoop en persrelaties verzorgen, met onder andere de redactie van persberichten bij productlanceringen, het bezoek van project cases en de uitwerking van expertinterviews. Van zodra de strategie in Belgë werkt wordt deze door Two cents uitgerold in heel Europa en de Verenigde staten via ons PRGNnetwerk.

Kreon & PR

Two cents heeft het licht gezien! Vanaf november vertrouwt Kreon, toonaangevende verlichtingsproducent, haar PR toe aan Two cents. We zullen de media-aankoop en persrelaties verzorgen, met onder andere de redactie van persberichten bij productlanceringen, het bezoek van project cases en de uitwerking van expertinterviews. Van zodra de strategie in Belgë werkt, wordt deze door Two

Tagged under: ,
Two cents heeft de strategie van de motorhome- en caravanbeurs Mobicar 2018 ontwikkeld. De startegie werd gebaseerd op volgende acties : de creatie van een eigen Mobicarmagazine dat werd verspreid via de kranten, een radio- en tvcampagne met creatieve en wervende spots, een actieve aanwezigheid op sociale media en een sterke PR- en influencersactie. Via deze acties hebben we de doelgroep van de beurs (Belgen op zoek naar een ander type vakantie) kunnen bereiken en aantrekken naar de beurs. Mobicar 2018 kreeg een recordaantal van 25.965 bezoekers, en dit tov 18.451 in 2017. Een nooit geziene stijging waar ons heel team zeer fier op is !

Mobicar & strategie

Two cents heeft de strategie van de motorhome- en caravanbeurs Mobicar 2018 ontwikkeld. De strategie werd gebaseerd op volgende acties : de creatie van een eigen Mobicarmagazine dat werd verspreid via de kranten, een radio- en tvcampagne met creatieve en wervende spots, een actieve aanwezigheid op sociale media en een sterke PR- en influencersactie. Via

Tagged under: ,

Mobicar & Copywriting

Two cents verzorgt de mediaplanning van de beurs Mobicar. In dat kader hebben wij het Mobicar Magazine gecreëerd. Dit magazine van 24 bladzijden zit vol inspirerende ideeën, tips & tricks en info over de beurs. Het Mobicar magazine werd op 1,2 miljoen exmplaren gedrukt en zit dit weekend bij alle Belgische kranten. Daarnaast wordt het

Tagged under: ,

Inbraakpreventieplatform & PR

Two cents is sponsor van de PR van de kersverse VZW Inbraakpreventieplatform. Het platform wil Belgen bewuster maken van de risico’s op, en de nasleep van, een woninginbraak. Hiervoor lanceert de VZW tweejaarlijks een nationale enquête in samenwerking met iVOX, met steeds de focus op een ander aspect van inbraakpreventie. Zo worden nieuwe inzichten vergaard

Afgelopen donderdag gaf Thomas & Piron het startschot voor het vastgoedproject Plateau D’Erpent. We nodigden journalisten uit bij het leggen van de eerste steen van deze toekomstige wijk. Kranten, lokale media en gespecialiseerde magazines waren talrijk aanwezig !

Thomas & Piron & PR

Afgelopen donderdag gaf Thomas & Piron het startschot voor het vastgoedproject Plateau D’Erpent. We nodigden journalisten uit bij het leggen van de eerste steen van deze toekomstige wijk. Kranten, lokale media en gespecialiseerde magazines waren talrijk aanwezig!

Tagged under: , ,

Festool & PR

Festool, dé specialist in elektrische gereedschappen voor professionals, vertrouwt haar persrelaties toe aan Two cents. We zijn verantwoordelijk voor de redactie, het versturen en het opvolgen van perscommunicatie rond de thema’s houtconstructie en renovatie ter gelegenheid van de deelname van Festool aan de beurzen Prowood, Roof Day en Install Day. 

Tagged under: , ,

Niko & PR

Niko, dé Belgische specialist op vlak van Home Control, heeft beslist om deel te nemen aan ‘Building Together 2019’. Building together is een PR-actie die de Batibouwexposanten toestaat om extra visibiliteit te genereren, voor, tijdens en na de beurs in de vakpers en algemene pers. Superefficiënte persrelaties voor een klein budget! Andere deelnemers : Velux,

Tagged under: , ,
Antwerpen_ARTFAIR-two-cents

Art3F vertrouwt Two cents de persrelaties voor haar internationale beurs voor hedendaagse kunst toe. De Antwerpse kunstbeurs gaat door van 11 tot en met 14 oktober in Antwerp Expo. Two cents mag ook de mediastrategie definiëren. Mediapartnershippen, mediaplanning en-aankoop zitten in de pipeline !

Tagged under: ,

Bright Link vroeg Two cents om mee haar strategie op vlak van Digital marketing te ontwikkelen en te implementeren. Onze specialisten in Digital Marketing hebben na analyse een marketing automation strategie geïmplementeerd via ClickDimensions en een displaycampagne gestart om het downloaden van een white paper te boosten die tips & tricks geeft om burn out

Tagged under: ,

Troostwijk & PR

Hebben jullie het nieuws over de veiling in Océade gezien? Het bekende waterpretpark in Brussel sluit eind september de deuren en verkoopt de volledige inboedel per opbod. De persactie van Two cents zorgde ervoor dat deze veiling, georganiseerd door onze klant Troostwijk, breed opgenomen werd in de media. Dankzij deze persaandacht geniet Troostwijk van extra

Tagged under:
Zomeractie persrelaties Two cents

Two cents & PR

Summer story voor bouwklanten bij Two cents gaat voor binnenklimaat. In de zomer, wanneer de temperaturen stijgen, zijn isolatie en ventilatie van groot belang: wanneer het buiten warm wordt, bestaan er verschillende oplossingen om het klimaat in huis aangenamer te maken. Two cents is met haar bouwklanten die op dat vlak oplossingen bieden een PR-campagne

Tagged under:
Mobicar Two cents

Mobicar & strategie

BCCMA vraagt Two cents om communicatiestrategie van Mobicar uit te werken met als doel om meer bezoekers te trekken naar het Internationaal salon voor caravans en motorhomes. Two cents overtuigde de BCCMA een strategie te volgen gebaseerd op een klassieke en een digitale campagne, de creatie van een Mobicar magazine, verspreid op 1.200.000 exemplaren, persrelaties

Tagged under:
AEG ccoking session Antwerpen Proeft

AEG was het afgelopen Pinksterweekend aanwezig op Antwerpen Proeft. Tijdens dit culinaire event organiseerde AEG kooksessies voor de bezoekers, die zo op een leerrijke en ontspannen manier zelf de producten van het merk konden uittesten. Bovendien nodigde Two cents verschillende culinaire bloggers uit, die hun talenten samen met de chefs van AEG konden uitleven.

Tagged under:
Seafood Global Persrelaties

Seafood Global & PR

Gedurende drie dagen komen Seafood professionals vanuit de hele wereld samen in Brussels Expo voor de 26ste editie van Seafood Expo Global/Seafood Processing Global. Two cents verwelkomt ook dit jaar de nationale en internationale pers en nam de persrelaties op zich in de aanloop naar en tijdens de beurs.    

Tagged under: ,
AEG Blogger Event

AEG & bloggers

Two cents heeft bij AEG een kooksessie voor bloggers georganiseerd. Samen met de chefs konden de genodigden de nieuwste apparaten, die op Batibouw werden gepresenteerd, ontdekken en testen. In kleine groepjes maakten de bloggers, onder toeziend oog van der chefs, een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert klaar. Daarna schoven de bloggers en het AEG-team samen de

event BCCMA Two Cents

BCCMA & events

Two Cents heeft de Algemene vergadering van de BCCMA georganiseerd. Dit event trok 86 leden. Naast het administratieve gedeelte had Two Cents ook gezorgd voor twee externe sprekers. PV Cycle Belgium is de nieuwe reglementering aangaande de recyclering van fotovoltaïsche panelene komen toelichten en Privact heeft de aandacht van de leden gevestigd op de nakende

Tagged under:

Auvibel & events

Auvibel, de Collectieve beheersvennootschap voor het kopiëren voor eigen gebruik van beschermde werken, organiseert haar event, The value of content, op 23 april in Brussel. Two Cents staat in voor de uitnodiging van de journalisten.

Tagged under:

Infosecurity.be & 360° communicatie

Voor de vakbeurzen Infosecurity.be en Data & Cloud Expo stonden we in voor het onafhankelijke seminarieprogramma. Uit de vergaderingen met de adviesgroep kwamen ruim 30 experts naar voren die een podium kregen op de beurs. In hun sessies belichtten de sprekers diverse onderwerpen vanuit hun eigen invalshoek en bieden zo oplossingen voor vraagstukken rondom de

relations-presse-wiernerbeger-batibouw

Batibouw & PR

BATIBOUW koos opnieuw voor Two cents om de persrelaties van de beurs te verzorgen. Tijdens deze 59ste editie ontvingen we zo’n 320 journalisten van de vak- en algemene pers. Er werden artikels geschreven, radio- en televisiereportages gemaakt over de avant-première tijdens de opbouw van de beurs, over de opening voor het grote publiek in het

Tagged under: ,

Ons PR-event ‘Building Together’

Two cents verzamelt bouwpers tijdens Building Together PR-event Voor het vierde jaar op rij organiseerden we ons Building Together PR-event. Zo’n 25 journalisten kregen een rondleiding langs onze Batibouwklanten en ontdekten er de laatste nieuwigheden. Tijdens het netwerkevent nadien gaf gastspreker Eric Corijn, hoogleraar aan het departement Geografie (VUB) en oprichter van onderzoeksgroep “Cosmopolic Centre

Tagged under: ,

Artsen Zonder Grenzen & PR

Op vrijdag 2 maart installeert Artsen Zonder Grenzen een mobiele eenheid voor oorlogschirurgie op het Rogierplein in Brussel. De containers worden er na enkele dagen weer opgebroken, als oefening voor de medewerkers. Uit sympathie voor het bewonderenswaardige werk van deze organisatie helpen we hen met veel enthousiasme bij het uitnodigen en het ontvangen van de

Tagged under: ,

Infobeton & SEO

Infobeton vertrouwt op Two cents om de SEO van zijn site een boost te geven. Meta-omschrijvingen, title-tags, alt-text van afbeeldingen en URL’s zijn gescreend en herschreven om van infobeton.be een SEO-parel te maken.

Tagged under: ,

BSC & PR

Two cents is trots meegewerkt te hebben aan de berichtgeving rond de studie van de Belgian Society of Cardiology, die voorgesteld werd tijdens hun jaarlijkse congres. De studie onderzocht het verhoogde risico op infarcten veroorzaakt door luchtvervuiling. De persconferentie op 8 februari 2018 zorgde ook voor de nodige aandacht voor de lancering van de Belgian

Tagged under: ,

APIBW & PR

Na een succesvolle eerste samenwerking, heeft APIBW er opnieuw voor gekozen om met ons samen te werken, en dat voor de komende drie jaar. We zullen hen ondersteunen bij hun persrelaties en digitale acties implementeren.

Tagged under: ,
icopal-pr-rp-two-cents

Icopal & PR

Two cents miste nog een fabrikant van platte daken in haar portfolio. Het bedrijf Icopal brengt daar verandering in door ons haar persrelaties en media-aankoop toe te vertrouwen voor België !

Tagged under: ,

Two cents – Google Partner

Two cents, officieel Google Partner ! Zoals jullie weten,  begon onze passie voor Adwords al enkele jaren geleden. Dankzij onze ruime ervaring in de praktijk en grondige kennis van de digitale wereld, kunnen we ons digitaal departement uitbreiden en onze klanten de verschillende bijhorende diensten aanbieden. Vorige week namen we deel aan een opleiding bij Google

Tagged under:

Velux & Batibouw

  Velux wordt op Batibouw 2018 ondersteund door Two cents op vlak van persrelaties.  

Tagged under: ,
holcim-communicatie

Holcim & communicatie

Two cents ondersteunt Holcim op vlak van communicatie tijdens de lancering van hun nieuw gamma cementzakken. Persberichten, direct mailings en social media content wordt door onze ploegen gecreeerd en verspreid.

relations-presse-wiernerbeger-batibouw

Batibouw & persrelaties

Two cents organiseerde afgelopen woensdag alweer een succesvolle persconferentie ter aankondiging van Batibouw 2018. De voltallige Belgische bouw- en lifestylepers was aanwezig. Alle persinfo vind je hier.

Tagged under: ,
CRH-SEA

CRH & SEA

Two cents verzorgt de SEA-campagnes van CRH.

Tagged under: ,
radson-mediaplanning

Radson & media planning

Mediaplanning van Radson bij Two cents.

Tagged under:
relations-presse-verisure-persrelaties

Verisure & PR

Verisure vertrouwt op Two cents voor haar persrelaties.

Tagged under:
Journee-de-la-Renovation-sponsors

Journée de la Rénovation 2018

Informazout en Thomas & Piron, sponsors van de Journée de la Rénovation 2018.

Tagged under:
salon-mobicar-communication-two-cents-beurs-communicatie

Mobicar

Two cents beheert de 360° communicatie van de beurs Mobicar (Dagpers-Radio-TV-Digital-Social)!

relations-presse-wiernerbeger-batibouw

Wienerberger & Batibouw

Wienerberger boekt reeds haar Batibouw 2018 actie.

Tagged under: ,
essilor-reseaux-sociaux-community management

Essilor & community management

Community management Essilor in beheer bij Two cents!

Tagged under:
sto-content

STO & Copywriting

De copywriting van STO wordt door Two cents beheerd.

Tagged under:
TOP