FORGOT YOUR DETAILS?

News

Wij zijn verheugd opnieuw Gallery Days te organiseren; een persevenement in de vorm van een vernissage, waar onze klanten hun nieuwe producten op het gebied van bouwen, design en wonen presenteren. Wie er van de partij zal zijn? Daikin, hansgrohe, Husqvarna, kreon, Mobalpa, Novy, Schüco, Sto, Tyles et Wienerberger. Net als vorig jaar neemt ons
Tagged under: ,

BATIBOUW & PR

BATIBOUW, de grootste bouw- en verbouwbeurs van het land, deed opnieuw een beroep op onze expertise. We zorgden voor een professionele communicatie met de pers; van de organisatie van de perslunch tot de redactie van persberichten in aanloop van de beurs en het onthaal on-site. Het resultaat? Televisie, radio, magazines en dagbladen brachten BATIBOUW massaal
Tagged under:

Facq & Influencer Marketing

Vorige maand ontwikkelden we een influencer marketing event met Facq, cosmeticamerk Delbôve en verschillende influencers. Tijdens het evenement werden de grote badkamertrends belicht door Facq, en extra in de verf gezet met hoogwaardige cosmetische producten. Wij zijn verheugd dit soort evenementen te kunnen organiseren, als aanvulling op onze activiteiten op het gebied van persrelaties.
LABORAMA, de vakbeurs voor de laboratoriumtechnologie, vond plaats op 19 en 20 mei 2022. Het bestuur deed beroep op onze diensten om de beurs te ondersteunen. Advanced Fair en Two cents hebben hiervoor de handen in elkaar geslagen. Zo stonden we naast de exposantenopvolging ook in voor de volledige bezoekerscommunicatie en het digitale luik. We
Tagged under:
De Britse organisatie Quartz Media rekent op onze diensten om te communiceren rond het nieuwe event Sustainable Industrial Manufacturing (SIM) dat plaatsvindt op 28 en 29 juni 2022. Deze tweedaagse beurs met congres focust zich op de zware industrie en hoe deze duurzaam kan produceren. Verschillende oplossingen worden aangereikt om samen de weg naar klimaatneutraliteit
Tagged under:
Foto Salon des Vacances

Persconferentie Vakantiesalon

We organiseerden een zeer succesvolle persconferentie op de dag van de opening van het Vakantiesalon. Zowel de vakpers als de algemene pers tekenden massaal present en bezorgden de beurs heel wat media-aandacht!
Voor de nieuwe editie van De Renovatiedag, die doorgaat in mei 2022, hebben we met Two Cents het logo en de huisstijl opgefrist. Voorts werd een grondige oefening gemaakt rond het bepalen van de voornaamste personas ‘particulieren met renovatieproject’ en ‘deelnemende architecten’. De communicatieboodschappen werden vervolgens afgestemd op de noden en behoeften van de verschillende
Sinds dit jaar zijn we trots lid van het ACC, Association of Communication Companies. We hebben al mogen proeven van hun dynamische werking, ons licht opgestoken tijdens de eerste werkmeeting, kennis vergaard in één van de vele aangeboden opleidingen en nieuwe inzichten gekregen rond hot topics uit onze sector. “Als bedrijf zoeken we steeds opportuniteiten
Logo van de Brusselse brandweer

DBDMH & Influencer Marketing

De Brandweer van Brussel en Two Cents sloegen de handen in elkaar om enkele influencermarketingcampagnes op te starten. Dankzij onze expertise werkten we een preventiecampagne uit rond brandveiligheid tijdens de feestdagen waarbij enkele influencers de bevolking wezen op de risico’s tijdens de eindejaarsfeesten zoals brandgevaar en CO-intoxicatie. Verder op de agenda staat een awarenesscampagne gericht op agressie tegen brandweerlieden. Op

SIWI & PR

Samen met enkele van onze PRGN-partners, staan we SIWI bij in de communicatie rond de verdere uitrol van hun activiteiten (namelijk het SIWI Combi-Hitch systeem voor meer veiligheid en efficiëntie in de landbouw) op de Belgische en Europese markt.
Tagged under:

WTCB & PR

Het Wetenschappelijk en Technisch Centrum voor het Bouwbedrijf (WTCB) heeft een beroep gedaan op ons om te communiceren over het partnership met Constructiv en Fema, een gemeenschappelijk project dat aannemers op de hoogte brengt van alle laatste ontwikkelingen in de bouwsector. Wij zijn erg blij dat we het WTCB hierbij konden helpen en kijken ernaar
Tagged under:

Seine Schelde & PR

Seine Schelde is één van de grootste infrastructuurprojecten in Europa. Vlaanderen, Wallonië, Frankrijk en de Europese Unie werken samen aan een betere binnenvaartverbinding tussen de twee belangrijke rivieren. Een complex project van deze omvang vroeg uiteraard om een professionele communicatiebegeleiding. In samenwerking met onze Franse partners Occurence en stratéact kwamen we als winnaar uit de
Tagged under:

Aspria & 360° Communicatie

Wij zijn trots dat we de Aspria Groep, eigenaar van exclusieve sportclubs in Europa, tot onze klanten mogen rekenen. Het bedrijf vertrouwt ons de persrelaties, het beheer van een aantal events en de influencerpartnerships toe. We kijken er alvast naar uit om dit uitdagende en nieuwe project uit te werken!

APOK & PR

APOK, marktleider van dak- en gevelmaterialen in België, deed een beroep op onze diensten voor de promotie van een uitzonderlijk renovatieproject. Het bedrijf was een essentiële partner bij meer dan 30.000 m² aan dakrenovaties in het Brusselse Jubelpark, hetgeen we via een slimme persactie extra in de verf hebben gezet!
Tagged under: ,
Na een eerste succesvolle test breiden we onze samenwerking met xthermo, De Belgische federatie van fabrikanten van buitengevelisolatiesystemen, verder uit. Door een slimme mix van interessante content, digitale acties, perscommunicatie en direct marketing zetten we de federatie volop in de schijnwerpers bij haar doelpubliek.

Husqvarna & Media-aankoop

Na een jarenlange samenwerking met de Garden-afdeling van Husqvarna, doet vanaf nu ook de Construction-afdeling beroep op onze diensten. We staan hen bij in hun contacten met de verschillende regies en werkten voor hen een gepersonaliseerd mediaplan uit op basis van hun doelstellingen.
Tagged under:
Geen beter nieuws dan een vroegere klant die opnieuw voor jou kiest, niet? Wij verwelkomden Infobeton.be terug bij ons om hun social media verder uit te bouwen. We hielpen hen bij het uitbouwen van een vernieuwde strategie en ontfermen ons over de dagelijkse posts op hun verschillende kanalen.
Tagged under:

Fedagrim & Media-aankoop

Ook voor de editie van dit jaar vertrouwde Agribex, de internationale beurs voor land-en tuinbouw, veeteelt en groene zones, opnieuw op Two cents voor de ontwikkeling van zijn mediaplan. Voor een maximale zichtbaarheid werd een evenwichtige selectie gemaakt van print en digitale landbouwpers. De beurs vindt plaats van 8 tem 12 december 2021 te Brussels
Tagged under:
Met gepaste trots kondigen we aan dat we Smeg tot onze nieuwe klanten mogen rekenen. Voor het bekende merk van keukentoestellen zullen we de social media, de persrelaties en de samenwerkingen met influencers beheren. We staan klaar om erin te vliegen!

Winsol & PR

Met Winsol hebben we er een mooie klant bij in de bouw- en verbouwsector. We plaatsten het Belgische bedrijf in de spotlights met twee opvallende acties. Het eerste was een deelname aan de Two cents Rondetafel, waarbij we onze klanten en journalisten samenbrachten rond actuele bouwthema’s. Voor de tweede actie zetten we met een tweetalig
Tagged under:

Jack Link’s & PR

Eén van onze collega’s van het PRGN-netwerk deed op ons beroep om hun communicatie voor het merk Jack Link’s aan te passen voor en uit te sturen naar de Belgische pers. Een internationale actie gericht op het in de spotlight zetten van een grote Amerikaanse speler en de steeds populairder wordende eSports-sector die deze sponsort.
Tagged under:

Gyproc & Media-aankoop

Na een jarenlange vruchtbare samenwerking met Isover op vlak van media-aankoop en persrelaties vertrouwt de Saint-Gobaingroep ons in 2021 ook het mediabudget van Gyproc toe. We kijken ernaar uit hen bij te staan met onze expertise!

Kreon & PR

In tijden waarin fysieke beurzen, drukke events en gezellige persbijeenkomsten moeilijk te organiseren zijn, gaan wij op zoek naar alternatieven om onze klanten en de journalisten toch dichter bij elkaar te brengen. Met een origineel geschenkpakketje met leuke gadgets, een hapje en een drankje en spelkaarten om kreons nieuwe producten te ontdekken, verzachten we het
Tagged under: , , ,

Two cents & PRGN 2020

Tijdens de jaarlijkse Best Practice Awards van PRGN, het Public Relations Global Network, ontvingen we de Silver Award in de categorie “Integrated Campaigns” voor de 360° after-lockdown communication campaign van onze klant BCCMA, de Belgian Caravan-Camping and Motorhome Association. Onnodig te zeggen hoe fier we zijn deze award in ontvangst te mogen nemen… Wereldwijd als
Afgelopen zondag vond de 6e editie van de Journée de la Rénovation plaats. In totaal werden 1.800 bezoeken geregistreerd, dankzij onder meer slimme campagnes op radio, in magazines en online. Ook de organisatie van leuke wedstrijden en het onderhouden van sterke persrelaties droegen in grote mate bij aan het succes van deze editie. Een volledig
In coronatijden zitten wij niet stil, en onze klanten ook niet. Schneider Electric Belgium is al jaren een trouwe en tevreden klant voor PR, digital marketing en media-aankoop. Na interne verschuivingen besloten ze om ook de social media management van hun kanalen Facebook, Linkedin en Twitter aan ons toe te vertrouwen. Op die manier kunnen
Tagged under:

CLS iMation & PR

Het Italiaanse bedrijf CLS iMation lanceert zich op de Belgische markt, en wij staan hen daarin bij! CLS iMation is gespecialiseerd in de automatisering en digitalisatie van logistieke processen. Nu breidt het zijn activiteiten uit naar België, Frankrijk, Nederland, Luxemburg, Portugal en Spanje. Dankzij ons lidmaatschap van het internationale netwerk PRGN zetten wij mee een
Tagged under:

HUF HAUS & PR

Goed nieuws: het Duitse bedrijf HUF HAUS, gespecialiseerd in prefabwoningen, vertrouwt ons haar persrelaties toe! Met hun verfijnd design, grote glasoppervlakken en houten constructie, veroverde HUF HAUS de hele wereld. Sinds 2019 is het bedrijf ook aanwezig op de Belgische markt. Wij staan klaar om met onze expertise dit mooie merk in de schijnwerpers te
Tagged under:

BVA Auctions & PR

Ook in tijden van corona is er goed nieuws. Two cents is een nieuwe samenwerking gestart met BVA Auctions, partner van onze klant Troostwijk en onderdeel van de internationale groep TBAuctions. Het online veilingplatform van BVA Auctions draait vandaag op volle toeren dankzij de veilige thuisbezorging en een groot aanbod materiaal voor in en om
Tagged under:

BATIBOUW & PR

BATIBOUW, de grootste bouw- en verbouwbeurs van het land, deed voor haar 61e editie opnieuw een beroep op de expertise van Two cents. We zorgden voor een professionele communicatie met de pers; van de organisatie van de avant-première tot verschillende persberichten. Op die manier hadden televisie, radio, magazines en dagbladen voldoende materiaal om BATIBOUW onder
Tagged under:

Building Together 2020

Naar jaarlijkse gewoonte organiseerden we tijdens Batibouw ons persevenement ‘Building Together’, dat plaatsvond op woensdag 4 maart. Samen met journalisten, klanten en Two cents zelf natuurlijk, werd het opnieuw een editie om niet te vergeten. In de namiddag ontdekten de journalisten de vernieuwende producten van onze klanten op een interactieve manier. s’ Avonds verwelkomden we
Tagged under:

Schneider Electric & PR

Nieuwe CEO Schneider Electric België in de pers. Sinds 2014 beheren we de persrelaties van de Belgische afdeling van Schneider Electric. In die hoedanigheid organiseerden we een exclusieve ontmoeting tussen David Orgaz d’Hollander, de nieuwe CEO van Schneider Electric België, en de redactie van de financiële krant L’Echo. We zorgden ook voor de voorbereiding van
Tagged under:

Vakantiesalon & PR

Het Vakantiesalon van Brussel opent binnenkort de deuren! Vorige week nodigden we de media uit op de Ambassade van Cuba (gastland van deze 62e editie) voor de aankondigende persconferentie van de beurs. Het was meteen hét moment om de nieuwigheden en must-sees van het Vakantiesalon te ontdekken, net als de laatste trends uit de sector.
Tagged under:

FISA & PR

Op dinsdag 10 december woonden maar liefst 75 mensen de jaarlijkse Batibouw-persconferentie bij. De organisatoren presenteerden de vernieuwde editie van de beurs in de prachtige Ambassador-hal van Paleis 10 op de Heizel. Two cents is opnieuw verantwoordelijk voor de persrelaties van de beurs, die plaatsvindt van zaterdag 29 februari tot zondag 8 maart.
Tagged under:

Fedagrim & Media Planning

Voor de 71ste editie van internationale landbouwbeurs Agribex, deed Fedagrim opnieuw beroep op Two cents voor de media planning. De publiciteit rond de beurs, die plaatsvond van 3 tot en met 8 december, gebeurde in meer dan 30 Belgische landbouwmagazines, alsook in Franse en Nederlandse pers. De editie 2019 was een waar succes, met meer
Tagged under: ,

Voedingssalon & PR

FISA vertrouwde opnieuw op Two cents voor de persrelaties van de herfsteditie van het Voedingssalon. Zowel de traditionele pers als heel wat bloggers en influencers tekenden present, om de exposanten te bezoeken en/of culinaire workshops bij te wonen. In totaal bezochten niet minder dan 60.185 bezoekers de beurs, een groot succes!
Tagged under: ,

COCOON & PR

COCOON, de grootste woon – en interieurbeurs van het land, vierde haar 30-jarig bestaan en liet dit niet onopgemerkt voorbijgaan. Een unieke samenwerking met woonmagazine vtwonen zorgde voor een geslaagde primeur. Dankzij Two cents kreeg de beurs veel persaandacht. Met maar liefst 31.913 bezoekers kan COCOON terugblikken op een mooie verjaardagseditie.
Tagged under: ,

FISA & Media planning

Dit jaar deed FISA beroep op Two cents om kans te maken als adverteerder geselecteerd te worden bij de VAR, de mediaregie die de verkoop en reservatie van de zeer gewilde advertentieruimte op de zenders Eén en Canvas behandelt. Two cents was verantwoordelijk voor het goede verloop van de kandidaatstelling van FISA. Samen met een
Tagged under: ,

Hansgrohe & PR

Op 16 en 17 oktober organiseerde Hansgrohe een persreis naar haar bakermat in het Zwarte Woud. Two cents verzorgde hiervoor de berichtgeving en persrelaties. Samen met de journalisten bezochten we de fabriek te Schiltach, waar ook het luxemerk AXOR geproduceerd wordt, en te Offenburg, Hansgrohe’s grootste productiesite van kranen en douches. Tijdens een bezoek aan
Tagged under: ,

Mobicar & 360° communicatie

It’s that time of year again! Een heel jaar naar uitgekeken, naar toegeleefd… Nee, niet Kerstmis, maar Mobicar, de beurs voor caravans, motorhomes en accessoires in Brussels Expo. Van de creatie en planning van de radio-en tv-spots, influencers in contact brengen met de beurs en digitale campagne op poten zetten tot leuke acties met bepaalde media

Mobicar & Copywriting

Dit weekend of vorige week de krant in de bus gehad? Dan heb je zeker en vast het Mobicarmagazine gezien! Two cents verzorgde dit jaar opnieuw de copywriting, coördinatie van de lay-out en verspreiding in de belangrijkste media van dit inspirerende magazine om bij weg te dromen. Dit allemaal in opdracht van BCCMA, de organisator
Tagged under:

Thomas & Piron, Velux & PR

Two cents organiseerde het persevenement en verzorgde de berichtgeving rond het gloednieuwe “Air & Lumière”-huis, een project dat het belang van licht in een woning benadrukt en natuurlijk licht en design combineert. Dit huis is het resultaat van een mooie samenwerking tussen Thomas & Piron en Velux, twee grote bedrijven in de bouw- en woningsector.
Tagged under: ,

Sto & PR

Op 21 september opent het DELTA, het gerenoveerde cultuurcentrum van Namen, officieel haar deuren. Vrijdag 6 september ontdekten een 20-tal journalisten samen met Sto in primeur het afgewerkte project tijdens een persconferentie en begeleid bezoek, in aanwezigheid van het architectenbureau Samyn & Partners, Thomas & Piron, de provinciegouverneur van Namen, de voorzitter van de provincieraad
Tagged under: ,

FACQ & PR

Zeer binnenkort opent FACQ zijn gloednieuw Flanders Headoffice in Merelbeke. Dit wordt meteen ook het grootste FACQ-centre van het land. Het team van Two cents kreeg samen met de pers de kans om dit impressionante gebouw, waar design en energiezuinigheid hand in hand gaan, in avant-première te ontdekken. Zowel professionals als particulieren wachten vol spanning
Tagged under: ,

INRED & PR

Op 10 september organiseerde INRED een b-to-b- en persevenement voor haar « Arborescence » project in Zinnik. Advanced Fair en Two cents verzorgden de organisatie en de persrelaties. Meer dan 60 mensen uit de bouwsector kwamen samen om deel te nemen aan de eerste steenlegging van het project enerzijds (in aanwezigheid van de CEO van
Tagged under: ,

Manutan & Events

Afgelopen donderdag lanceerde Manutan zijn eerste Future Trends Session voor een selecte groep klanten. Advanced Fair, de events afdeling van Two cents, werkte mee aan de ontwikkeling van het concept en de organisatie van het evenement. De genodigden verkenden enkele interessante strategieën voor de toekomst in de innovatieve omgeving van Living Tomorrow. Een mooie namiddag
Tagged under:

APIBW en Thomas & Piron & PR

Twee van onze klanten hebben samen een persevenement georganiseerd op 21 mei! Het Agence de Promotion Immobilière du Brabant wallon (APIBW) en Thomas & Piron Bâtiment hebben de hulp van Two cents ingeroepen. Ze wilden zo veel mogelijk media-aandacht voor de lancering van een grootscheeps project in Waver: de Val Véna. Een tiental media (lokale
Tagged under: ,

PRGN Spring Meeting

Eerder deze maand vond het halfjaarlijks congres van PRGN plaats, het Public Relations Global Network met meer dan 50 PR-bedrijven wereldwijd. Als Belgische afgevaardigde kon Two cents uiteraard niet ontbreken. Op de agenda stonden interessante keynote sessies rond de evolutie binnen de sector, brainstormsessies rond de meest actuele topics, er werden succes stories en best
Tagged under: ,

Seafood Expo & PR

De 27ste Seafood Expo is opnieuw van start gegaan en Two cents staat in voor de persrelaties! In drie dagen tijd ontvangen we meer dan 100 internationale journalisten die op zoek zijn naar de laatste trends in de vis- en verpakkingssector.
Tagged under: ,

kreon & PR

Tijdens de Designbeurs in Milaan nodigde kreon enkele journalisten uit om te proeven van haar designnieuwigheden. Two cents was verantwoordelijk voor de selectie van media, de contacten met de journalisten, en de persteksten naar aanloop van de beurs. We brachten een bezoek aan het hoofdkantoor van retailer VéGé, waar kreon prominent aanwezig is. Ook de
Tagged under:
TOP