Nice to meet you

We are your communication agency for the Benelux

What we
believe in

"Put my two cents in"

Wij dragen als communicatiebureau in de Benelux engagement, langetermijnvisie en service op maat hoog in het vaandel. Uw merk uitbouwen is ons doel. Dat doen wij door middel van onze specialiteiten: persrelaties, strategische en corporate communicatie, digitale marketing, beheer van sociale media, media-aankoop en evenementen.

                                   

Onze Two cents, afgeleid van het Engelse gezegde "to put in my two-penny worth", is meer dan gewoon een uitdrukking. Het staat het voor onze toewijding om gesprekken te verrijken met onze expertise, een vleugje eigenheid toe te voegen en perspectieven te versterken. En dat met één doel voor ogen: betekenisvolle acties uitwerken die meerwaarde creëren voor onze klanten.

EXPERTISE

two-cents-expertise

RESULTAAT

tw-cents-teamwork

TEAMWORK

two-cents-dynamisme

What we do best

Vertrouw op Two cents voor het schrijven van relevante content en uw public relations. Onze missie: uw communicatiebehoeften beantwoorden met passende oplossingen. 

We zijn gespecialiseerd in campagnebeheer. We helpen u om een breder publiek te bereiken en de zichtbaarheid van uw merk te vergroten.

Een geslaagd evenement heeft een diepgaande impact op uw bedrijf, of het nu uw merkidentiteit versterkt, relaties bevordert of gewoonweg een betoverend moment creëert. 

Wie resultaten wil halen heeft nood aan een solide en doordachte strategie. Daarom bieden onze experts strategische sessies op maat aan. 

Klaar voor de volgende stap?

Neem contact op met ons voor een vraag of een offerte!

Onze Benelux-klanten

Hot news

Read more +24 juni 2025 By Marine Verlaine in News - PR, News - Strategie

Pr-ondersteuning voor Husqvarna Nederland

Na jarenlange samenwerking met Husqvarna België, zijn we sinds dit jaar ook aan de slag voor Husqvarna Nederland. Dit hoogstaand merk van robotmaaiers wil zijn naamsbekendheid in de B2C-markt versterken. Wij ondersteunen hen met gerichte PR-acties zoals Robotmaaier tests, Maai Minder en Buitenspeeldag. We startten de samenwerking met een reeks redactietours: persoonlijke ontmoetingen met redacties
Read more +17 juni 2025 By Marine Verlaine in News - Copywriting, News - Corporate Communication, News - PR

Schüco Nederland: een doordachte PR-strategie

Voor Schüco Nederland ontwikkelden we een strategische PR-aanpak om het merk lokaal sterker te positioneren. Via een combinatie van redactietour, persberichten, corporate communicatie en project cases zetten we zowel de innovatieve producten als de expertise van het merk in de kijker. Een aanpak op maat, met aandacht voor zichtbaarheid in de juiste media.
Read more +10 juni 2025 By Marine Verlaine in Cases - Digital Marketing, Cases - Social Media Management, News - Digital Marketing, News - Social Media Management

Optiek Tim: zichtbaarheid voor een lokale KMO

Voor de eerste verjaardag van Optiek Tim zorgden we voor een feestelijke campagne met alles erop en eraan: uitnodiging, visuals, social media posts en een eventpagina. Dankzij een gerichte boostcampagne bereikte het event meer dan 58.000 mensen. Een mooi voorbeeld van hoe we met doordachte content en advertising de zichtbaarheid van een lokale KMO sterk
TOP