FORGOT YOUR DETAILS?

Nice to meet you

We are your communication agency

What we
believe in

Wij dragen als communicatiebureau engagement, langetermijnvisie en service op maat hoog in het vaandel. Uw merk uitbouwen is ons doel. Dat doen wij door middel van onze specialiteiten: persrelaties, strategische en corporate communicatie, digitale marketing, beheer van sociale media, media-aankoop en evenementen.

EXPERTISE

two-cents-expertise

RESULTAAT

tw-cents-teamwork

TEAMWORK

two-cents-dynamisme

What we do best

Goede persrelaties zijn een efficiënte manier om uw marketingdoelen te bereiken. Wij zorgen voor uw naam in de pers.

Digitale acties zijn een must voor groeiende bedrijven. Een duwtje in de rug nodig? Wij beschikken over de nodige knowhow.

Onze specialisten maken een analyse van de media die het best bij uw merk of bedrijf passen en leveren een mediaplan op maat.

Op zoek naar interessante en custom-made content of een passende strategie voor uw sociale media? Wij adviseren u met plezier!

Wilt u het imago van uw bedrijf of uw organisatie bevorderen ten opzichte van uw klanten en partners?

Vol enthousiasme zullen wij samen met u de organisatie van uw bedrijfsevenementen, infosessies of deelnames aan beurzen in handen nemen.

Influencers maken vandaag de dag een onmiskenbaar onderdeel uit van een communicatiestrategie. Geniet mee van de langetermijnsrelaties die we met hen hebben opgebouwd.

Heb je moeite om de perfecte woorden te vinden waarmee je je doelgroep bereikt? Wij zorgen voor een stijl, aangepast aan uw boodschap, om uw doelen te behalen.

Elke succesvolle communicatie-actie begint met een strategie waarover goed werd nagedacht. Wij denken met u mee voor een optimaal resultaat.

Klaar voor de volgende stap?

Neem contact op met ons voor een vraag of een offerte!

Onze klanten

Hot news

Two cents verzorgt de mediaplanning van de beurs Mobicar. In dat Kader hebben wij het Mobicar Magazine gecreeerd. Dit magazine van 24 bladzijden zit vol inspirerende ideeën, tips & tricks en info over de beurs. Het Mobicar magazine werd op 1,2 miljoen exmplaren gedrukt en zit dit weekend bij alle Belgische kranten. Daarnaast wordt het magazine tijdens Mobicar gratis uitgedeeld aan de ingangen van de beurs als bezoekersgids. Veel leesgenot en een goed bezoek aan Mobicar toegewenst !Read more +07 oktober 2018 By Frederic Francois in Media Planning, PR, Strategie

Mobicar & Magazine & mediaplanning

Two cents verzorgt de mediaplanning van de beurs Mobicar. In dat Kader hebben wij het Mobicar Magazine gecreeerd. Dit magazine van 24 bladzijden zit vol inspirerende ideeën, tips & tricks en info over de beurs. Het Mobicar magazine werd op 1,2 miljoen exmplaren gedrukt en zit dit weekend bij alle Belgische kranten. Daarnaast wordt het
Two cents wordt sponsor van de persrelaties van de kersverse VZW Inbraakpreventieplatform. Het platform wil Belgen bewuster maken van de risico’s op, en de nasleep van, een woninginbraak. Hiervoor lanceert de VZW tweejaarlijks een nationale enquête in samenwerking met iVOX, met steeds de focus op een divers aspect van inbraakpreventie. Zo worden nieuwe inzichten vergaard in de manier waarop de Belg omgaat met de beveiliging van de eigen woning en kan er handig ingespeeld worden op de actualiteit. Two cents is de hoofdsponsor van dit initiatief en verzorgt tevens alle communicatie. Naast de persrelaties zal Two cents ook instaan voor de social media en de events.Read more +02 oktober 2018 By Frederic Francois in Media Planning, PR, Strategie

Inbraakpreventieplatform & Persrelaties

Two cents wordt sponsor van de persrelaties van de kersverse VZW Inbraakpreventieplatform. Het platform wil Belgen bewuster maken van de risico’s op, en de nasleep van, een woninginbraak. Hiervoor lanceert de VZW tweejaarlijks een nationale enquête in samenwerking met iVOX, met steeds de focus op een divers aspect van inbraakpreventie. Zo worden nieuwe inzichten vergaard
Afgelopen donderdag gaf Thomas & Piron het startschot voor het vastgoedproject Plateau D’Erpent. We nodigden journalisten uit bij het leggen van de eerste steen van deze toekomstige wijk. Kranten, lokale media en gespecialiseerde magazines waren talrijk aanwezig !Read more +26 september 2018 By Frederic Francois in Media Planning, PR, Strategie

Thomas & Piron & Persrelaties

Afgelopen donderdag gaf Thomas & Piron het startschot voor het vastgoedproject Plateau D’Erpent. We nodigden journalisten uit bij het leggen van de eerste steen van deze toekomstige wijk. Kranten, lokale media en gespecialiseerde magazines waren talrijk aanwezig !
TOP