Nice to meet you

We are your communication agency for the Benelux

What we
believe in

"Put my two cents in"

Wij dragen als communicatiebureau in de Benelux engagement, langetermijnvisie en service op maat hoog in het vaandel. Uw merk uitbouwen is ons doel. Dat doen wij door middel van onze specialiteiten: persrelaties, strategische en corporate communicatie, digitale marketing, beheer van sociale media, media-aankoop en evenementen.

                                   

Onze Two cents, afgeleid van het Engelse gezegde "to put in my two-penny worth", is meer dan gewoon een uitdrukking. Het staat het voor onze toewijding om gesprekken te verrijken met onze expertise, een vleugje eigenheid toe te voegen en perspectieven te versterken. En dat met één doel voor ogen: betekenisvolle acties uitwerken die meerwaarde creëren voor onze klanten.

EXPERTISE

two-cents-expertise

RESULTAAT

tw-cents-teamwork

TEAMWORK

two-cents-dynamisme

What we do best

Vertrouw op Two cents voor het schrijven van relevante content en uw public relations. Onze missie: uw communicatiebehoeften beantwoorden met passende oplossingen. 

We zijn gespecialiseerd in campagnebeheer. We helpen u om een breder publiek te bereiken en de zichtbaarheid van uw merk te vergroten.

Een geslaagd evenement heeft een diepgaande impact op uw bedrijf, of het nu uw merkidentiteit versterkt, relaties bevordert of gewoonweg een betoverend moment creëert. 

Wie resultaten wil halen heeft nood aan een solide en doordachte strategie. Daarom bieden onze experts strategische sessies op maat aan. 

Klaar voor de volgende stap?

Neem contact op met ons voor een vraag of een offerte!

Onze Benelux-klanten

Hot news

Read more +14 november 2025 By Marie Franck in News - PR

Influencer-campagne van Two cents wint zilver bij de PRGN Awards 2025

Tijdens de PRGN Awards 2025 werd onze originele B2B-samenwerking met Schneider Electric bekroond met zilver in de categorie “Influencer Campaign”. Met de campagne wilden we jonge elektriciens bereiken. We kozen bewust voor authenticiteit en nabijheid in plaats van productpromotie. Met de steun van een erkende influencer – L’Électricien (Mathieu Huyghe) – werd de boodschap gedeeld
Read more +13 november 2025 By Marie Franck in News - PR

Frédéric François benoemd tot voorzitter van PRGN

Frédéric François, Managing Partner van Two Cents Agency, is verkozen tot nieuwe voorzitter van Public Relations Global Network (PRGN), een wereldwijd netwerk dat meer dan 50 onafhankelijke PR-bureaus verenigt. Zijn mandaat startte eind oktober 2025 tijdens de PRGN-conferentie in Nairobi. Als voorzitter wil Frédéric inzetten op meer samenwerking, kennisdeling en innovatie binnen het netwerk, met
Read more +27 augustus 2025 By Marine Verlaine in Cases - Digital Marketing, Cases - PR, Cases - Strategie, News - Digital Marketing, News - PR, News - Strategie

Two cents zet zich in voor Wereld Diabetes Dag

Op 14 november, Wereld Diabetes Dag, ondersteunen wij de  l’Association du Diabète en Diabetes Liga met een awareness campagne rond de vaak onbekende complicaties van diabetes. We zetten een volledige communicatiestrategie op, met onder andere een digitale mediacampagne, tv en buitenreclame, persrelaties en gerichte acties om een breed en betrokken publiek te bereiken. Het doel
TOP