FORGOT YOUR DETAILS?

Influencer Marketing

Influencers : een nieuwe manier van communiceren

Influencers maken vandaag de dag een onmiskenbaar onderdeel uit van een communicatiestrategie. Via online communicatie, bouwen ze een vertrouwensband op met hun volgers. Dit nieuwe communicatiekanaal verdient de nodige aandacht bij de uitwerking van uw strategie.

Het hart van de influencer veroveren

Wanneer we acties met influencers opstarten, gaan we uit van een win-win partnerschap. Voordat een influencer de gewenste boodschap over kan brengen bij zijn volgerspubliek, moet hij zelf overtuigd en verleid zijn door uw producten of diensten. Two cents bouwt met de influencer een relatie uit waarin we hem in een bevoorrechte positie plaatsen. Zo krijgt hij de kans om producten te testen, om deel te nemen aan evenementen of om u persoonlijk een bezoek te brengen. Dit maakt de influencer tot een echte ambassadeur van uw merk en zo creëert u bijgevolg een nieuw communicatiekanaal.

Online en origineel

Acties met influencers zijn steeds frequenter terug te vinden op het internet. Dankzij “out of the box” denken, kunnen we u originele acties voorstellen die opvallen tussen de talrijke andere campagnes op het net. Daarom bedenken wij, in samenwerking met de influencers, de beste strategie die uw boodschap op de voorgrond plaatst en in de hoofden van hun volgers blijft hangen.

Een relatie op lange termijn

Om u steeds een partnerschap in lijn met uw behoeftes en verwachtingen voor te kunnen stellen, ontwikkelt Two cents langetermijnrelaties met de influencers. Door zij aan zij met hen samen te werken, kunnen we u deze nieuwe dienst aanbieden en u de meest aangepaste oplossingen voorstellen.

Het internet in de gaten houden

Om geen enkele opportuniteit te missen, schuimt Two cents voortdurend het net af op zoek naar nieuwe opkomende influencers. Wij contacteren ze en gaan nieuwe relaties met hen aan.

Verschillende merken zijn
al overtuigd

TOP