Als trots lid van het Public Relations Global Network, schitterde Two cents op het podium van de jaarlijkse PRGN Awards. Van 154 inzendingen van 37 PRGN-bureaus, veroverden we twee prijzen! Ons uniek persevent Gallery Days sleepte de gouden award binnen voor campagnes met een klein budget, terwijl het lanceringsevenement van UZ Brussels een zilveren award
Two cents heeft de persconferentie georganiseerd voor de plechtige inhuldiging van een revolutionaire ziekenwagen (een unicum in België). Dit kon rekenen op een belangstelling van de nationale pers (TV en anderen). Daarnaast verzorgde Two cents een social media opleiding aan een aantal personeelsleden rond de “do’s & don’t” als ambassadeurs van het UZ Brussel.
Two cents verruimt haar expertiseveld en is nu ook actief in de mobiliteitssector. Redant bandencentrale, voor haar vestiging te Vorst, zocht hulp inzake het verfijnen van hun communicatiedoelstellingen en meer zichtbaarheid creëren in de directe omgeving. Als antwoord hierop organiseerden we een doeltreffende & krachtige strategische sprint van 3 uur dat een antwoord bood op
We hadden het genoegen opnieuw samen te werken met het team van Koninklijke Jaarbeurs en bij te dragen aan een zeer succesvolle editie van Cybersec Europe 2023!We werkten mee aan het hoogwaardige en drukbezochte sprekersprogramma en hadden de eer om Prins Laurent voor de tweede keer op het podium te verwelkomen tijdens de prijsuitreiking van
ISH, ‘s werelds toonaangevende vakbeurs voor HVAC en alles rond verantwoord waterbeheer, is the place to be om de nieuwigheden van de grote merken uit de sector te ontdekken. Samen met enkele journalisten trokken we naar Frankfurt voor een inspirerende tweedaagse. We maakten er onder meer kennis met de grote innovaties van onze klanten hansgrohe,
Two cents had het genoegen journalisten uit te nodigen op het exclusieve evenement ‘Trends in Ceramics & Surfaces’ in de showroom van Gavra in Geel. Belangrijke journalisten uit de bouw- en renovatiesector waren door Two cents uitgenodigd om een hele dag de nieuwste trends op het gebied van tegels en vloeren te ontdekken.
Voor het regionaal AXA bank- en verzekeringskantoor Vanhoudt-Janssens hebben we een volledige analyse van hun website verzorgd (zowel technisch als gebruiksgemak). Voorts begeleiden wij het management op strategisch vlak om de juiste missie, visie, communicatiedoelstellingen en -strategie te bepalen.
Sinds begin januari ’23 heeft Two cents een samenwerking opgezet met Ogilvy Healthcare Brussels waarbij één persoon van het Two cents team (deels) gedetacheerd wordt bij Ogilvy Healthcare Brussels om een handje toe te steken bij het opvolgen en opzetten van communicatiecampagnes voor klanten actief in de welzijn- en pharmasector. Dit versterkt ons expertiseveld op
ColdWater Seafood, de nieuwe internationale vakbeurs voor koudwatervisserij, heeft beroep gedaan op Two cents voor het beheer van haar persrelaties. Een jaar lang is Two cents verantwoordelijk voor de verspreiding van persberichten, de coördinatie van de verschillende internationale media en het in goede banen leiden van het evenement.
Voor onze trouwe klant Daikin, namen we in 2022 een enquête af bij 1.000 Belgische huiseigenaars. Het doel? Te weten komen hoe de Belg verwarmt en of hij de duurzame alternatieven kent om futureproof te verwarmen. We stelden een gedetailleerd persdossier op, verschillende pers- en partnerberichten met intensieve rappel om zoveel mogelijk persaandacht te genereren.