FORGOT YOUR DETAILS?

Brand Activation

Brand activation: een echte ervaring voor de consument

Consumenten hebben een steeds grotere keuze aan vergelijkbare producten en diensten waarvan ze voor- en nadelen heel eenvoudig tegenover elkaar kunnen afwegen. Het is vandaag dan ook belangrijker dan ooit om het unieke karakter van uw product of merk onder de aandacht te brengen. Met creatieve, originele acties en echte ervaringen, creëren we interactie tussen de consument en uw merk. Door een creatieve integratie van verschillende communicatiemiddelen, bereiken we de consument en stimuleren we hem om tot actie over te gaan.

Interactie met de consument

Met brand activation bouwt u op een unieke manier aan de identiteit van uw merk. Door een echte ervaring aan te bieden, creëert u interactie met de consument. Met een fysiek contactmoment en live ervaringen bouwt u een nieuwe relatie op, maakt u indruk op de consument en onderscheidt u zich van bedrijven die vergelijkbare producten of diensten aanbieden. Een geslaagde brand activation blijft lange tijd in de hoofden van de consumenten hangen en bepaalt hun gevoel over uw merk of dienst.

Passend creatief concept

Een goede brand activation kan ontelbaar veel vormen aannemen, maar het succes van de actie staat of valt met een diepgaand inzicht in de motivaties, interesses en behoeftes van de doelgroep. Met een duidelijke strategie komen wij tot een creatief concept dat past bij de kern van uw merk.

Optimale mediamix

Via verschillende communicatiekanalen laten we het doelpubliek uw merk beleven. Alles start natuurlijk met een een live interactie op een gepast tijdstip en locatie. Maar ook een specifieke website of landingpage is vaak noodzakelijk om alle informatie te bundelen. Daarnaast zijn ook uw sociale media kanalen erg belangrijk om de doelgroep te bereiken. Voor grotere campagnes, kunnen we eveneens een beroep doen op onze expertise met radio- en televisiespots. Deze mix van off- en online middelen verbetert de interactie met de doelgroep, versterkt het succes van de campagne en verlengt de duur van de buzz rond uw actie.

Resultaatgerichte call-to-action

Tijdens en na de brand activation is het van erg groot belang om de consument de stimuleren om zijn of haar ervaringen met het product te delen. Aan de hand van een gepaste call-to-action, kan u de ROI van uw actie eenvoudig meten. De brand activation verhoogt zo hoog de awareness rond uw merk of stimuleert uw sales, op basis van duidelijk vooropgestelde doelen van de actie.

Verschillende merken zijn
al overtuigd

TOP