dinsdag, 24 juni 2025 / Published in News - PR, News - Strategie
Na jarenlange samenwerking met Husqvarna België, zijn we sinds dit jaar ook aan de slag voor Husqvarna Nederland. Dit hoogstaand merk van robotmaaiers wil zijn naamsbekendheid in de B2C-markt versterken. Wij ondersteunen hen met gerichte PR-acties zoals Robotmaaier tests, Maai Minder en Buitenspeeldag. We startten de samenwerking met een reeks redactietours: persoonlijke ontmoetingen met redacties
Voor Schüco Nederland ontwikkelden we een strategische PR-aanpak om het merk lokaal sterker te positioneren. Via een combinatie van redactietour, persberichten, corporate communicatie en project cases zetten we zowel de innovatieve producten als de expertise van het merk in de kijker. Een aanpak op maat, met aandacht voor zichtbaarheid in de juiste media.
Voor de eerste verjaardag van Optiek Tim zorgden we voor een feestelijke campagne met alles erop en eraan: uitnodiging, visuals, social media posts en een eventpagina. Dankzij een gerichte boostcampagne bereikte het event meer dan 58.000 mensen. Een mooi voorbeeld van hoe we met doordachte content en advertising de zichtbaarheid van een lokale KMO sterk