Het Wetenschappelijk en Technisch Centrum voor het Bouwbedrijf (WTCB) heeft een beroep gedaan op ons om te communiceren over het partnership met Constructiv en Fema, een gemeenschappelijk project dat aannemers op de hoogte brengt van alle laatste ontwikkelingen in de bouwsector. Wij zijn erg blij dat we het WTCB hierbij konden helpen en kijken ernaar
Seine Schelde is één van de grootste infrastructuurprojecten in Europa. Vlaanderen, Wallonië, Frankrijk en de Europese Unie werken samen aan een betere binnenvaartverbinding tussen de twee belangrijke rivieren. Een complex project van deze omvang vroeg uiteraard om een professionele communicatiebegeleiding. In samenwerking met onze Franse partners Occurence en stratéact kwamen we als winnaar uit de
Wij zijn trots dat we de Aspria Groep, eigenaar van exclusieve sportclubs in Europa, tot onze klanten mogen rekenen. Het bedrijf vertrouwt ons de persrelaties, het beheer van een aantal events en de influencerpartnerships toe. We kijken er alvast naar uit om dit uitdagende en nieuwe project uit te werken!
APOK, marktleider van dak- en gevelmaterialen in België, deed een beroep op onze diensten voor de promotie van een uitzonderlijk renovatieproject. Het bedrijf was een essentiële partner bij meer dan 30.000 m² aan dakrenovaties in het Brusselse Jubelpark, hetgeen we via een slimme persactie extra in de verf hebben gezet!
Na een eerste succesvolle test breiden we onze samenwerking met xthermo, De Belgische federatie van fabrikanten van buitengevelisolatiesystemen, verder uit. Door een slimme mix van interessante content, digitale acties, perscommunicatie en direct marketing zetten we de federatie volop in de schijnwerpers bij haar doelpubliek.
Ook voor de editie van dit jaar vertrouwde Agribex, de internationale beurs voor land-en tuinbouw, veeteelt en groene zones, opnieuw op Two cents voor de ontwikkeling van zijn mediaplan. Voor een maximale zichtbaarheid werd een evenwichtige selectie gemaakt van print en digitale landbouwpers. De beurs vindt plaats van 8 tem 12 december 2021 te Brussels
Met Winsol hebben we er een mooie klant bij in de bouw- en verbouwsector. We plaatsten het Belgische bedrijf in de spotlights met twee opvallende acties. Het eerste was een deelname aan de Two cents Rondetafel, waarbij we onze klanten en journalisten samenbrachten rond actuele bouwthema’s. Voor de tweede actie zetten we met een tweetalig
Eén van onze collega’s van het PRGN-netwerk deed op ons beroep om hun communicatie voor het merk Jack Link’s aan te passen voor en uit te sturen naar de Belgische pers. Een internationale actie gericht op het in de spotlight zetten van een grote Amerikaanse speler en de steeds populairder wordende eSports-sector die deze sponsort.