Art3F vertrouwt Two cents de persrelaties voor haar internationale beurs voor hedendaagse kunst toe. De Antwerpse kunstbeurs gaat door van 11 tot en met 14 oktober in Antwerp Expo. Two cents mag ook de mediastrategie definiëren. Mediapartnershippen, mediaplanning en-aankoop zitten in de pipeline !
Bright Link vroeg Two cents om mee haar strategie op vlak van Digital marketing te ontwikkelen en te implementeren. Onze specialisten in Digital Marketing hebben na analyse een marketing automation strategie geïmplementeerd via ClickDimensions en een displaycampagne gestart om het downloaden van een white paper te boosten die tips & tricks geeft om burn out
dinsdag, 10 juli 2018 / Published in News, News - PR
Hebben jullie het nieuws over de veiling in Océade gezien? Het bekende waterpretpark in Brussel sluit eind september de deuren en verkoopt de volledige inboedel per opbod. De persactie van Two cents zorgde ervoor dat deze veiling, georganiseerd door onze klant Troostwijk, breed opgenomen werd in de media. Dankzij deze persaandacht geniet Troostwijk van extra