FORGOT YOUR DETAILS?

Strategie

Communicatie en strategie

Elke succesvolle communicatie-actie begint met een strategie waarover goed werd nagedacht. Een strategie is waardevol en vormt de rode draad van elk geslaagd communicatieplan.

Ontwikkeling van de strategie

Two cents helpt u uw strategie te ontwikkelen en houdt daarbij rekening met uw identiteit, doelgroep, boodschap en doelen. Samen zorgen we voor een creatief en origineel strategisch plan waarmee u uw stempel drukt en dat u onderscheidt van de concurrentie. Hierbij houden we uiteraard rekening met uw budget en uw planning.

Hoe gaan we te werk?

De Project Managers bij Two cents steken tijdens een brainstormsessie de koppen bij elkaar. Het team bestaat uit experts in content, persrelaties, digitale acties, media-aankoop en events. Ieders expertise dient om een deel van de strategie uit te voeren, zodat de doelen op een efficiënte manier worden bereikt. Bij de uitvoering van de acties, volgen we de evolutie op de voet en passen we aan waar nodig. Na afloop van de gedane acties, analyseren we het eindresultaat en doen we aanbevelingen voor volgende campagnes.

Op basis van een gedetailleerde briefing, stelt Two cents samen met u een strategisch plan op. Dat bestaat uit: 

  • De beginsituatie in kaart brengen
  • Een duidelijke boodschap uitwerken
  • De strategieperiode en de te behalen doelen in deze periode bepalen
  • Het doelpubliek dat de communicatiecampagne zal bereiken definiëren
  • De meest efficiënte communicatiekanalen voor uw boodschap vastleggen
  • De juiste personen mobiliseren om het communicatieplan uit te voeren
  • Evaluatie-instrumenten voorzien voor de meting van de berichtgeving in de media, het aantal conversies, kliks en andere KPI’s die voor uw bedrijf van belang zijn

Andere artikelen die u misschien ook kunnen interesseren

Verschillende merken zijn
al overtuigd

TOP